وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
سرخط خبرها

نماینده لاهیجان: بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است

  • کد خبر: ۱۴۷۹۰۱
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
نماینده لاهیجان: بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است
نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان اینکه بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است، از مسئولان مربوطه خواست نسبت به تخصیص اعتبار و لایروبی آب بندان‌ها و احداث آب بندان و ایستگاه‌های پمپاژ اقدام کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسول فرخی‌میکال در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ بهمن‌ماه) مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: جسارت اروپایی‌ها به سپاه عزیز را محکوم می‌کنیم، اروپایی‌ها بدانند که سپاه عزیز ملت ایران است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در تذکر به وزیر نفت ادامه داد: افزایش قیمت گاز مصرفی خانگی باعث نگرانی مردم شده است خصوصاً در مناطق سردسیر، جناب آقای اوجی بخش دیلمان شهرستان سیاهکل منطقه مرزبانی است که هم اکنون در برف و یخبندان است، اما به عنوان اقلیم ۲ محاسبه شده لطفاً دستور فرمایید نسبت به اصلاح اقلیم آن اقدام نمایند.

وی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها در خصوص قرار دادن محصولات شمال کشور اعم از چای و برنج در ردیف محصولات استراتژیک و محاسبه نهاده‌های کشاورزی با قیمت یارانه‌ای هنوز اقدام نشده است، لطفاً دستور فرمایید اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است، تخصیص اعتبار و لایروبی آب بندان‌ها و احداث آب بندان‌هاو ایستگاه‌های پمپاژ الزامی است، لطفا اقدام کنید.

فرخی میکال افزود: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان مصوبه سال ۸۹ را دارد، دو سال است که سازمان و مسئول آن تعیین شده است، با تلاش فراوان و پیگیری‌های به عمل آمده هنوز منابع استان زمین در اختیار سازمان مذکور قرار نداده است، لطفا دستور فرمایید تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

وی در تذکر به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: قیمت تضمین برگ سبز چای به عنوان قیمت کف یک محصول پرزحمت است، اما هنوز دولت مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده است، با این وضعیت اقتصادی و تک محصولی بودن مردم، لطفا دستور فرمایید اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هنوز ۲۵ درصد تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده است لطفا دستور فرمایید اقدام شود.

وی در پایان نسبت به عدم اجرای مصوبه درمانگاه تخصصی لاهیجان مربوط به سال ۹۴ تذکر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->